2014. április 17., csütörtök

Kritika #5 *Nirvana


Kinézet: Nem tetszik a fejléc (mármint nem tudom, hogy ez most fejlécnek mondható-e), ízlések és pofonok. De összhangban van a blogoddal.:D
Hiányoltam a rendszeres olvasók modult. De minden szépen ki van dolgozva. Talán még a sávszélességeket javítanék egy picit.
5/3

Történet: Még nem olvastam 5SOS blogot. Én is szeretem őket és pont a She Looks So Perfect a kedvenc számom tőlük. A lényeg az, hogy nagyon szépen fogalmazol még nem találkoztam olyan bloggal aminek ennyire tetszett a fogalmazása. A történet nagyon egyedi. Megfogott. Kimondottan tetszett Dina személyisége, kicsit magamra ismertem benne. Luke imádni való elragadó személyiséget birtokol a történetben, nem mintha amúgy nem lenne az.:) Nem láttam helyesírási hibákat.
Tetszik, hogy raksz a fejezetekhez GIF-et.:)
5/5*

Összegzés: Gratulálok a blogodhoz szépen kidolgozott csak kezdj valamit a fejléccel. Továbbra is olvasni fogom a blogodat. A történet belefészkelte magát a szívembe. És ha raksz rendszeres olvasók modult akkor biztosan állítom, hogy felfogok iratkozni.:) Sok sikert a folytatáshoz.:D
 10/7*


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a kritikát, a fejlécet valamikor a szünetben terveztem lecserélni, mert nekem túl egyszerű! :)
    Rendszeres olvasók modult is mindenképp fogok berakni, amint megtudom a kódját, addig feliratkozni a jobb sarokban lehet, ahol a tumblr blogoknál is! :)
    Puszi: Dina

    VálaszTörlés