2014. április 15., kedd

Kritika #1 *Nirvana

Meghoztam a legelső kritikát.Remélem nem rontom el senki kedvét.:)


Kinézet: Láttam, hogy nem te csináltad ezért nem is ecsetelem a dolgot, nekem nagyon tetszik. Profi munka. 
5/5*
Történet: Már régebben is olvastam a blogodat csak két résszel voltam lemaradva. Nagyon szépen fogalmazol. Szókincsed nagyon jó nem láttam szóismétlést. Hosszabban leírod a gondolatokat. Helyesírási hibákat sem láttam. Egyedibb lenne ha Harry nem fogadja örökbe hanem sikerül megszöknie így  az eleje sablonos, viszont amiért szépen fogalmazol ennek nincs nagy jelentősége. Amit kiemelnék az Gretchen és Jessie kapcsolata nem számítottam rá, hogy Harrynek lesz még egy 'lánya' . Tetszik, hogy a lányok nem jönnek ki jól remélem nem lesznek jóban mert akkor megint egy sablonossá válna.
5/5
+ Trailer: Nekem nem nyerte el a tetszésemet.Rakhattál volna több GIF-et. A szöveg tetszik, jól megírt. A zene is passzol.
5/3
Összegzés: Tanácsolom, hogy hozd kicsit hamarabb a részeket. Amelyik szót használnám a blogodra az a kidolgozott. Feliratkoztam ^^ További sok sikert!:D
10/10* + 3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése