2014. április 15., kedd

Bemutatkozás: *Nirvana

Sziasztok! Akkor én is bemutatkozom.:)

Amiket rendelhettek tőlem:

•PNG-k
•GIF-ek
 •Kitikák
      •Karakterek
         •Fül szövegek
•Kritika
          •Trailer videók
Én is írok történetes blogokat: Wolfblood Fan-Fiction, The Vampire Princess
Szeretek írni és kreatívnak is tartom magamat, de egy nagy gond van velem, hogy nem vagyok valami kitartó. 
Amint megszeretek egy sztárt egyből történetek tönkelege jut az eszembe, de ha belekezdek sosem jutok el 10 részig sem.
Van egy 8 éves kisöcsém én vagyok a példaképe pedig nem vagyok példaképnek való. Egy kiskutyát kaptam karácsonyra akit Ironnak hívnak.
Nagyon rossz tanuló vagyok. Hatalmas WWE, Big Time Rush, Jelena Rozga rajongó vagyok.

Most egyenlőre ennyit rólam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése