2014. április 15., kedd

Bemutatkozás: Marlenkamaci ( főszerki \(^3^)/ )

                              Halihó kis unikornisaim! 
Gondoltam kicsit bemutatkozok, mielőtt elkezdném ezt a kis design blogot! 

Először is rengeteget köszönök a Kawaii Blog Design-nak!

Amit egyenlőre rendelhettek tőlem az:
• fejléc
   • GIF-ek
   • PNG-k
• logók
        • karakterek
    • textúrák
           • fejléc alapok
és ha valami segítség kell, csak írj chatben!

Ha, kíváncsi vagy a történetes blogomra, akkor katt a keresztre!
>> <<

Na, de most egy kicsit magamról.

Szeretek írni és sokan elismerik, hogy nagyon szépen tudok írni, csak az irodalom tanár nem.
Fóton lakok egy egyszintes házban, ahol anyával és apával élek.
Nagyon sokszor csalódtam emberekben és sokat sírtam emiatt, ezért sokan érzékenynek tartanak.
  Van két féltestvérem, de a 4 fiú uncsitesómmal jobban kijövök.
Általában lecukiznak, pedig inkább csak bolond vagyok.
Imádom az unikornisokat már 3 éves korom óta.
Egyszer volt barátom, az én hibámból szakítottunk, de még most is szeretem, ő viszont nem viszonozza már.

Na jó elég asszem ennyi! :)
  Remélem tetszett a kis "bemutatkozásom" és feliratkoztok!
Hamarosan jelentkezem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése