2014. április 15., kedd

Kritika #2 *Nirvana

Úgy döntöttem megírom ma.:)



Kinézet: Nem tetszik a fejlécben az, hogy háttere van a két szereplőnek, de ízlések és pofonok. A háttér passzol a sablon színéhez. A 'figyelmeztető' szöveg alig látható szerintem állítsd át egy árnyalattal sötétebbre. A modulok is jól elvannak helyezve, habár én a Chat-et és a Rendszeres olvasókat a versenyek fölé helyezném.
5/4
Történet: Először is a Szereplőkről miért nincs kép? Szerintem kellene. Nem szeretem a lovas blogokat, de ez tetszik. Gyönyörűen fogalmazol, Itt - ott láttam helyesírási hibákat, de azok nem annyira szembetűnőek. Átéreztem az érzéseiket ilyen nagyon ritkán fordul elő. 
Miért kellett ennyire hatásosan lezárnod az Epilógus és búcsú-t?! :)
5/5*
+ Trailer: Ennél jobban nem lehetett volna megcsinálni. A zenétől kirázott a hideg, tökéletesen illik a bloghoz. Nem szeretem azokat a Trailereket ahol nincs GIF de ez nagyon megfogott!:)
5/5*
Összegzés: Szép munka! Csak így tovább, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a folytatás!.:D Sok sikert a továbbiakhoz.:D
10/9* + 5*
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése