2014. április 16., szerda

Bemutatkozás: Evelyn

Sziasztok!
Kicsit késve, de én is bemutatkozom! :) A nevem Evelyn és én is szerkesztő vagyok ezen a blogon. Őszintén, nem tudom még mit kellene írnom magamról, soha nem voltam jó a bemutatkozásban. S szerintem senkit se nagyon érdekelnek rólam az információk, de azért mégis írok pár dolgot ami eszembe jut.
Amit tudni érdemes rólam, hogy 15 éves vagyok, szeretem az állatokat, Directioner vagyok, mulatós zenén kívül bármilyen zenét kedvelek, kedvenc tantárgyaim az informatika és a matek, pszichológus szeretnék lenni. Van két történetes blogom, de már csak az egyiket folytatom aminek a címe Sweet Serial Killer.

Amiket vállalok:
-fejléc
-png
-gif
-teljes design
-karakterek
-képek
-logók
-fejléc alapok

Ennyi lett volna az én bemutatkozó bejegyzésem, viszont sütök egy kis palacsintát és utána hozok valamiket! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése