2014. április 17., csütörtök

Kritika #4 *Nirvana


Kinézet: Szerintem nagy lett a fejléc. Tetszik az a szakadás az oldalán.:) Háttér színe illik a fejléchez.
A betűtípus is nagyon bejön a fejlécen. Modulok a helyén minden ott van ami kell.:D
5/4

Történet: Wow. Imádtam.Amúgy is perverznek tartom magamat, úgyhogy ezt a történetet nekem találták ki.:) Szépen fogalmazol, ügyelsz a pikáns jelenetekre, hogy mindent jól leírj. Először a szereplők bemutatását olvastam el, ami egyből megfogott.
5/5*

Összegzés: Tovább fogom olvasni a blogodat. Igyekezz a folytatással.
Feliratkoztam.;) Sok siket a folytatáshoz.:)
10/9*




1 megjegyzés:

  1. Drága!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát és a feliratkozást is, a fejléc méretéről annyit, hogy nekem így tetszik :P (de alapból igazat adok, hogy nagy)
    Ha minden jól megy ma vagy holnap lesz rész xx

    Renee C.

    VálaszTörlés