2015. július 4., szombat

Elvihető teljes design

Nos hát sziasztok drága rózsaszín vattacukros egyszarvúk!
Igen, már egy hete, hogy a blogunk újra nyitott, de balszerencsémre keresztbe tett nekem egy külföldi utazás, ezért nem jelentkeztem előttetek. De nincs semmi ok az aggodalomra, élek, aktív vagyok, szóval lehet bontani a csokikat, és izzítani a klaviatúrát! 
Mialatt távol voltam elkészítettem nektek 3+1, az-az 4 teljes elvihető teljes designt!
Sok helyen láttam már, hogy elvihető fejléc, fejléc alap, gif, és a többi...de teljes designnal még nem találkoztam, így felötlött bennem a gondolat, hogy miért ne? Mert ugye ez is egy lehetőség a kedves bloggerek számára, nem? Az is lehet, hogy az egyik design ihleti meg egy történetre, ki tudja?
Minden esetre remélem hasznotokra válnak a készítményeim, amiken a címet természetesen cserélni is tudom! ^^
Amit még szeretnék leszögezni, hogy nagyon kérek mindenkit, hogy kommentbe jelezze, ha valamelyikre igényt tart,és csak azután egyeztessen velem e-mailen keresztül. Továbbá tartsátok tiszteletben, ha már valaki előttetek kérte az egyik designt, és ne legyen itt nekem cicabox commentben.
Próbálok ismét minél hamarabb jelentkezni, addig is van még 2 szabad hely nálam teljes designra, ha netalántán valami másra fáj a foga, mint a jelenlegi munkáim. ;)
Szofi S.
1.

 2.

 3.

 - gazdára lelt -

11 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szeretném vinni a 4-est, ha nem gond :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben! Kérlek írj egy e-mailt, hogy egyeztessük a dolgokat :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa:)
    Szeretném az 1. design-t vinni, ha lehetséges:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha írsz egy e-mailt, akkor megbeszéljük a dolgot! :)

      Törlés
  4. Szia!! Én is szeretném vinni az 1. design-t ha lehet. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretném vinni az 1.es designt ha nem gond.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia, az elsőt kérném! :)

    Puszi, Crystal

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Szeretném elvinni az elsőt, lenne még rá lehetőségem?
    xo, Mary Anne

    VálaszTörlés