2015. július 13., hétfő

Helyzetem jelentés - Cassie Brooks

Sziasztok!

Nem is tudom, hogy hol is kezdhetném... Nincs mentségem a sok kihagyásra, - csak az iskola -  nem szeretném sajnáltatni magamat, sem semmi ehhez hasonló. Szóval a lényeg az, hogy most megújult erővel itt vagyok és nem lépek le - csak egy hétre, csütörtöktől nyaralni. 
Próbálok mindent bepótolni és igyekszem visszanyerni a gyorsaságot amivel tavaly nyáron rendelkeztem a kritika írással kapcsolatban. 


Jaj! Kérdezhetitek, hogy ki is ez a Cassie Brooks és miért beszél a tavaly nyárról mikor itt sem volt még?!
Nirvana Rozga & Jadis McLove én vagyok egy személyben, volt egy kis balhém a fiók feltöréssel így törölnöm kellett mind a kettő fiókot, ami kicsit megviselt, hiszen minden fiókom, áll nevem egy rész belőlem és ilyenkor egy részem elveszik, hiszen mindig máshogy viselkedtem ha egy új 'embert' teremtettem. Mint amikor egy blogon teremtesz egy új karaktert, tegyük fel a fő hőst legyen az fiú vagy lány, Ő megkap belőled egy részt, igen az is igaz, hogy minden karakterünkben van belőlünk egy rész, de ez más. A fő hős mindig a legtöbbet kapja meg, a legjobb tulajdonságainkat, s olyanra formáljuk amilyenek valójában szeretnénk lenni.

A későbbiekben majd kikerül egy novella, ha minden jól megy ami arról fog szólni, hogy mi is történt velem ezalatt az idő alatt amíg, nem foglalatoskodtam a bloggal, talán kicsit hosszú mert egy évet írtam le. 

A jelöléseim a bejegyzések alatt: -Brooks, -Cassie B. - Cassie Brooks, legtöbbet a Brooks-t fogom használni mert az a legegyszerűbb és leggyorsabb. 

Talán mindent le is írtam amit gondoltam ebben a körben. Később érkeznek az általam írt kritikák, ajánlók - ami újdonság. 

ÖNREKLÁM:

Itt tudtok követni engem:

- Blogom: Murder
- Instagram: lusicniki 
- Snapchat: lnikiii
- Tumblr: lnikolina
 -Brooks


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése