2015. július 14., kedd

Új tag - Lucy M.

Helóka földiek. Nos, hát új tagként léptem be, eme blogba. Remélem nem okozok nektek csalódást, és tetszeni fognak a bejegyzéseim. Akkor hát pár érdekesség rólam


  • Imádok olvasni. De tényleg. Ha a könyv jó, bár nem olvasok olyan könyvet ami nem jó, esetleg a kötelezők. akkor akár több napot is képes vagyok eltölteni olvasással
  • Ugyanez az animékkel, csak az már a szememnek ártalmasabb...
  • 13 éves vagyok, vagyis hát ma lettem annyi
  • A kedvenc színem a lila igen ilyen alapinfók, nagyon is fontosak...már csak azért is, mert sokszor szinte minden fejlécem lila lesz a végén><

Elég is legyen ebből, szóval amiket rendelhettek tőlem:
  • fejléc
  • design (netes sablonnal, saját fejléccel, és még valami plusz, amit kér bele a rendelő. Próbálkozom saját design készítéssel is, de valahogy az nekem nem megy)
  • kritika
  • könyvborító
Itt lenne pár fejlécem, hogy ha kedvet kapnátok rendelni tőlem, akkor ezen az e-mailen érhettek el:
lucymitchell219@gmail.com


Azért nincs felirat, mert azzal általában elrontom a 
fejlécet><



Itt lenne egy kritika, példaként, aki rendelne majd tőlem:

Ezeken a blogokon még megtalálható vagyok:
Sweet Nothings (itt szerkesztőként)
Lucy Design (itt pedig főszerkesztőként)
Megbocsájtott múlt (történetes)
Lundra's roleplays (szerepjátékos, azaz ilyen történet félés)

További szép napot!
-Lucy M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése