2015. június 24., szerda

2. Díj

Sziasztok puszedlik! ♥
Tegnap (pontosabban fél évvel ezelőtt) rengeteg örömöt okoztatok nekem, mivel láttam, hogy még egy díjat kaptunk, valamint volt pár újabb jelentkező a versenyen, akikre felnézek vagy imádom a blogjukat, és ez hihetetlenül jól esett, hogy egyáltalán tudnak a blog létezéséről. :")
Na mindegy nem csöpögök térjünk a lényegre, ami ugyebár a díj. :)
Nos, a díjat köszönjük a Dream Come True-nak, aka Szaszának!

(RÉSZLETEKÉRT KATT A TOVÁBBI BEJEGYZÉSEKRE!)


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad.
- Írj 10 dolgot magadról.
- Válaszolj 10 kérdésre.
- Írj 10 kérdést.
- Küldd tovább 10 embernek.

_________________________________________________________________________________

1.

Marlenkamaci

1. Imádom az összes feliratkozónkat! ♥
2. Csak Ed Sheeran I see fire c. dala tud megnyugtatni.
3. Nekem soha nem jön össze semmi, ha szerelemről van szó.
4. Szeretem, mikor örömöt tudok okozni valakinek.
5. Nagyon szeretem az állatokat.
6. Ha úgy érzem, valakivel kezdek jóba lenni, teljesen meghülyülök és állandóan rajta csüngök, ezzel általában sikerül is elüldözni a másikat.
7. Az After (Harry Styles ff.) első kötet végén annyira bőgtem, hogy vagy 10 zsepit elhasználtam.
8. Vegyes felvágott vagyok, tehát mindent szeretek. :)
9. Hiszitek, vagy sem, de utálok ilyen tényeket írni, mert természetesen ilyenkor semmi se jut eszembe magamról.
10. Bár az nem is lenne normális, ha ennyi idősen cigiznék, de utálom és nem is tervezem, hogy valaha is cigizni fogok.

Nirvana

1. Szeretek énekelni, de sajnos nincsen hangom.
2. Van egy öcsém.
3. Elfelejtettem, hogy miket írtam le magamról az előző díjnál.
4. Szeretem a pankrációt *-*
5. Ma ötösre feleltem angolból. (14.11.14)
6. Fáj a fejem.
7. Megint nem tudok mit írni.
8. Apa még nem tudja, hogy van barátom.:/
9. Annyira nevettem ma infotech órán, hogy kiküldtek és mikor ültem az ajtó előtt a földön(FB-ztem) és arra jött az igazgató. Nagyon beijedtem és lecseszett, hogy már megint nem tudok viselkedni.
10. Szeretek a középpontban lenni és ha nem velem foglalkoznak mindig csinálok egy olyan dolgot, hogy újra mindenki rám figyeljen... #rossztulajdonság

Szofi S.

1.A legtöbben nem tudják mit jelent az 'S' betű a nevem mögött.
2.Imádom a cicákat.
3.Szaggatott farmell, aranyszín temérdek ékszer, fekete felső forever ♥
3.Sose volt még, hogy ne akadtam volna el a blogolásnál.
4.Már minimum 5x kezdtem újra a személyes blogom.
6.nem vagyok a legjobb matekos. (hehe nem vettétek észre, hogy kihagytam az 5-öst)
7.A barátnőm szoktatott rá az animére.
8.Vagy én vagyok szép, vagy időben érkezem. Egyszerre a kettő nem megy.
9.Néha egoista kis pajaszt vagyok.
10.Ettől függetlenül szeretek mindenkit. (kivéve akit nem)

Beut Lora

1. Utálok magamról írni, mégis van egy személyes blogom.
2. Nagyon sokszor nem bírom elviselni az embereket, mert a a viselkedésük átlépi a normálisság határát - szerintem. Szerintük pedig pont, hogy ők a normálisak, és én vagyok túlságosan furcsa.
3. Nagyon kevés barátom van, "legjobb barátnőm" még sosem volt.
4. Meg akarok tanulni oroszul, mert szerintem egy gyönyörű nyelv.
5. Gitártanárhoz járok.
6. Imádom a művészeteket, az egyik kedvenc órám pedig a művészet történet.
7. Körülbelül 180 km választ el a barátomtól és ő az egyetlen egy ember, aki teljesen megértem engem mindenféle feltétel nélkül, és egyedül szerinte nem vagyok "különc".
8. Az asztmám miatt senki nem cigizhet a közelemben, mert csak egy kis füsttől is percekig köhögök.
9. A legtöbb ember, aki lát megkérdezi, hogy miért vagyok "emos", pedig az én stíluson egyszerűen csak goth.
10. Utálok bulizni, előbb látogatok meg egy színházi előadást vagy forrócsokizok a helyi kávézóban, minthogy elmenjek egy discora, vagy egy rock koncertre (bár ott mondjuk a zene jó).


Ariana D.

1.Az írói nevem első felét, az Arianát a Harry Potterből megismert Dumbledore húgáról mintáztam.
2.Szeretek barátkozni, de mivel nagyon fontosak nekem azok akiket barátaimnak gondolok sokszor kihasználnak.
3.Újságíró, és regényíró akarok lenni.
4.Egy év öt hónapja párkapcsolatban élek.
5.A Harry Potter a kedvenc könyvsorozatom.
6. Egy évet jártam művészeti iskolába.
7. A kedvenc TV sorozatom a The Walking Dead.
8. Jelentkeztem az ötven tételes könyvkihívásra.
9. Van egy macskám akit imádok.
10. Nem tudok angolul. 
_________________________________________________________________________________

2.

Marlenkamaci

1. Olvastad-e a blogom?
Nem, de lehet majd beleolvasok. :)
2. Ha igen, hogy tetszik? Ha nem olvasni fogod?
Előző kérdésben válaszoltam. ^-^
3. Hányadikba mész?
Most éppen nyolcadikos vagyok, de jövőre kilencedikbe. :)
4. Kedvenc szín?
Levendula lila és fekete:)
5. Ki a kedvenc íród?(akár bloggeren is)
Jelenleg John Green. *-*
Blogon pedig Clarissa Cronin, az Elfelejthetetlen c. blog írója. :3
6. Melyik a kedvenc blogod? (Linkkel együtt)
http://elfelejthetetlen.blogspot.hu/
7. Vélemény a Union J-ről?
Nincs bajom velük, van egy számuk ami egész jó :)
8. Melyik a kedvenc sportágad?
Egyértelműen a lovaglás, bár az íjászatot is imádom :)
9. Sportos vagy inkább elegánsabb a stílusod?
Sportos :D
10. Van testvéred?
Két féltestvérem van.

Beut Lora

1. Olvastad-e a blogom?
Nem.
2. Ha igen, hogy tetszik? Ha nem olvasni fogod?
Ne haragudj, nem szeretem az One Directiont.
3. Hányadikba mész?
10.-es vagyok.
4. Kedvenc szín?
Fekete, hisz az mindent magába foglal.
5. Ki a kedvenc íród?(akár bloggeren is)
Nincs kedvencem.
6. Melyik a kedvenc blogod? (Linkkel együtt)
Nincs kedvencem.
7. Vélemény a Union J-ről?
Az micsoda?
8. Melyik a kedvenc sportágad?
A kosárlabda, ott kidühönghetem magamat.
9. Sportos vagy inkább elegánsabb a stílusod?
Elegáns, bár van, mikor farmert húzok.
10. Van testvéred?
Nincs.

Ariana D.

1. Olvastad-e a blogom?
Nem, nem olvastam, de belenéztem.
2. Ha igen, hogy tetszik? Ha nem olvasni fogod?
Bocsi, de nem szeretem annyira az 1D-t.
3. Hányadikba mész?
Ha minden jól megy akkor tizenkettedikbe.
4. Kedvenc szín?
A kedvenc színem az olaj zöld.
5. Ki a kedvenc íród?(akár bloggeren is)
Mindenek felett áll nálam J.K. Rowling, kedvenc bloggerem nem nagyon van, emrt nem szeretek gépről olvasni.
6. Melyik a kedvenc blogod? (Linkkel együtt)
Nincsen. :)
7. Vélemény a Union J-ről?
Nem ismerem őket.
8. Melyik a kedvenc sportágad?
Nem szeretek sportolni, de ha muszáj lenne választani akkor a futball.
9. Sportos vagy inkább elegánsabb a stílusod?
Egyik sem, én inkább olyan saját stílusú vagyok.
10. Van testvéred?
Nincs.

Nirvana

1. Olvastad-e a blogom?
Nem..:(
2. Ha igen, hogy tetszik? Ha nem olvasni fogod?
 -
3. Hányadikba mész?
Most éppen kilencedikes vagyok és ha minden jól megy akkor jövőre tizedikbe. (A köcsög matek tanárom azt mondja mindig: "Ez majd tizedikben fontos lesz, ezért Niki jegyezd meg, tíz év múlva te is hasznosíthatod!")
4. Kedvenc szín?
#AllRedEverything és #PinkLife
5. Ki a kedvenc íród?(akár bloggeren is)
James Dashner és Rick Riordan
6. Melyik a kedvenc blogod? (Linkkel együtt)
Nem olvasok blogot mostanában... Átálltam a könyvekre.
7. Vélemény a Union J-ről?
 -
8. Melyik a kedvenc sportágad?
Pankrációóó *-*
9. Sportos vagy inkább elegánsabb a stílusod?
Sportos.
10. Van testvéred?
Egy öcsikém  van.

Szofi S.

1. Olvastad-e a blogom?
Nem.
2. Ha igen, hogy tetszik? Ha nem olvasni fogod?
Meglehet. Ez még a jövő zenéje.
3. Hányadikba mész?
Végzős évem lesz jövőre. Természetesen gimnázium, nem általános.
4. Kedvenc szín?
Fekete-arany kombó.
5. Ki a kedvenc íród?(akár bloggeren is)

J.R.Ward
6. Melyik a kedvenc blogod? (Linkkel együtt)
Nincs
7. Vélemény a Union J-ről?
Wut? /sorry nem ismerem/
8. Melyik a kedvenc sportágad?
A tánc számít?
9. Sportos vagy inkább elegánsabb a stílusod?
Hipster...vagy ha muszáj a kettő közül akkor ízlésesen keverem a kettőt.
10. Van testvéred?
Van.
_________________________________________________________________________________

3.

1. Hogyan kerültél a blogok világába?
2. Szerinted mi a legfontosabb az életben?
3. Voltál már igazán szerelmes?
4. Inkább optimistának, vagy pesszimistának tartod magad?
5. Mi/Ki inspirál az írásra/a design blog vezetésében?
6. Befolyásol téged az életed, mikor írsz?
7. Van példaképed az írói "szakmában"?
8. Kitartóbb vagy inkább érzelmesebb típus vagy?
9. Mi nyugtat meg igazán?
10. Örülsz a díjnak?


_________________________________________________________________________________

4.


7.Csak ennyit szeretnénk jelölni ^^
8.
9.
10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése