2015. június 24., szerda

Visszatérési infók tőlem nektek - SzofiS.

No hát szervusztok kedves egycarvúcskáim!
Mint láthatjátok a blogunk ismét megnyitotta kapuit, egy csodálatos új design is van-Amit Marlenkamacinak köszönhetünk-, meg minden ami kell. Ebben a nagy szünetben sajnálom én is, hogy nem lehettem aktív, de ez most megváltozik!
Letudtam minden rendelésem, így ismét szabad a táram, de van egy limitem! Mivel a nyáron nekem is vannak különféle elfoglaltságaim, így egyszerre MAXIMUM 3 teljes design, 3 fejlécet, 2 könyv borítót lehet tőlem kérni. Rendezett képekből csinálok nektek amennyit csak szeretnétek! És még egy fontos dolog: Innentől kezdve NEM lehet tőlem kritikát kérni beláthatatlan ideig. Bocsika, ellustultam az olvasásban. :c
Na de nem is húzom tovább a szót, köszöntök én is ismételten mindenkit az Unicorns' Designon!


Spruce mendacity





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése