2015. február 28., szombat

Sorozat ajánló

Sziasztok drágák! 
A következő cikkem, csak azért, hogy ne unatkozzatok, és, hogy tehetetlen óráitokban is legyen egy kis móka és kacagás, hoztam nektek egy sorozat ajánlót, amiben az én top három sorozatomat fogom nektek bemutatni! 

The Walking Dead

egy sorozat, ami bár thriller, mégis magával ragadó

Az első sorozat, amit mindenek előtt megemlítenék. Igen, ez az én kedvenc tévé műsorom, pedig az elején nem fűztem hozzá túl nagy reményeket. Körülbelül két és fél éve hallottam először erről a sorozatról, mindenki erről beszélt, nagyon felkapott volt az iskolában, éppen ezért döntöttem úgy, hogy nem érdekel. Aztán nemrég mégis belefogtam, kíváncsi voltam erre a sokat emlegetett sorozatra, és meg kell mondjam, megéri a pénzét. 
Elsősorban azért, mert ez nem egy könyv, hanem egy képregény adaptáció gyümölcse, és ezen kívül nem hallottam még ilyenről. A karakterek nagyon jól ki lettek dolgozva, a legtöbben, bár úgy váltogatják egymást mint mi a zoknikat  meghalnak, de épp ez a sorozat szépsége. Amikor valaki meghal, egy másik lép a helyébe, és még több embert ismerhetünk meg képernyőn keresztül. A sorozat másik nagy előnye, az a sminkeseken nyugszik. A "járkálók", ahogyan szereplőink nevezik őket, olyan élethűek, hogy simán el tudnám képzelni, ahogy egyikük botorkál felém a sikátorba. A rendezők rengeteg időt fordítottak a zombikra, járkálóra, kóborlókra, nevezzük ahogy akarjuk. Külön iskolába jártak, ahol megtanultak hörögni, "zombiként járni" és hasonló fogásokat. Talán épp ezért is olyan jó ez a sorozat, mert a rengeteg karakter, a jó sminkes brigád, a tökéletes háttéremberek, a színészek, akikről fogok majd beszélni egy másik cikk kapcsán,  és a rengeteg odafigyelés, hogy mindez tökéletes legyen, tényleg kiváló munkát hozott napvilágra! Csak ajánlani tudom! 

Trónok harca

avagy minden disney mese egy kevés vérrel

The Lannisters being big goofs! | “Game Of Thrones” Actors Doing Normal Stuff Is So WeirdNálam ez a sorozat abszolúte a második helyen áll, és onnan azóta sem mozdul el. Már nem is emlékszem, hogy ki ajánlotta, csak egyszerűen elkezdtem nézni és beleszerettem. Az első két könyvet azonnal be is szereztem, bár még nem jutottam a végére egyiknek sem, de merem mondani, hogy a sorozat szinte tökéletesen adja vissza a papírra vetett sorokat, történéseket. Azért soroltam a Disney mese kategóriába, mert minden megvan benne, ami egy gyermek mesében. Királyok, királynők, szerelmek, boszorkányok, sárkányok és még sorolhatnám napestig, de mégis van benne egy olyan él, egy olyan hátborzongató dolog, ami néha még a felnőttek gyomrát is megüli, ez pedig a folytonos gyilkolás, és a mértéktelen szexualitás; utóbbi csupán az első évadban. 
A színészek nagyon jók, mondjuk a szereplők felét ki nem állhatom, mert idegesítőek, khm Sansa de a színészi alakításokat nem tudom bántani. Sophie Turner tökéletesen alakítja az idegesítő kis Disney hercegnőt, Nikolaj Coster-Waldau nem csak, hogy állati dögös, de az utóbbi két évadban a belsője is kifogásolhatatlan, és Peter Dinklage egyszerűen tökéletes színészi alakítást nyújt. Imádom. Bár a kedvenc karakteremet már kiírták, továbbra is nézni fogom ezt a sorozatot, és ajánlom nektek is, mert nagyon élvezhető, még akkor is, ha nem nagyon bírjátok a vért! 

Amerikai Horror Story

a sorozat, amit mindenki csak AHS néven emleget

Man, I wish they would have just one large marathon of every single season right before Season 4 comes out in October. I would be in American Horror Story HEAVEN!
Igen. Nálam mindenképpen ez a top harmadik sorozat. Amit az AHS-ről tudnod kell mielőtt belekezdesz; eddig négy évad van, és mindegyik eltér a másiktól bár a szereplők általában ugyan azok, persze vannak átkötések, például a négy és a kettő között, de azért ez nem olyan hatalmas volumenű, mint a fojtatásos sorozatoknál. Nálam azért a harmadik ez a sorozat, mert nem mindegyik évada nyerte el a kifogástalan tetszésemet. Azt azért elöljáróban tudni kell rólam, hogy nagyon empatikus személyiség vagyok, és így a nehéz sorsú, kiközösített emberek a szívügyeim, mert szerintem én magam is tudom milyen ha kiközösítenek és kigúnyolnak,  minden ember egy, egészen addig, amíg a belső énje meg nem mutatkozik. Nem külsőről kell ítélni.
Mindegy, szóval, az első és a harmadik évad, még úgy ahogy tetszett teljes egészében, hiszen a szellemek és a boszorkányok csak az emberi elme feszes kitalációi, viszont a második és a negyedik évad erősre sikerült. Az elmegyógyintézetes évadot egyenesen utáltam, persze megnéztem, de nem tetszett, viszont a szörnycirkusz annál inkább, bár ott is nagyon sajnáltam a karaktereket... Mindegy, nézzétek meg!

Mi a véleményetek a cikkről? 
Ti szeretitek a sorozatokat? 
Ezeket szoktátok nézni? 
Ha igen, miért, és ha nem miért nem? 
xoxo; Ariana D.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése