2015. február 17., kedd

Kritika - Dark Prince *MM*

Kedves embertársaim ma ismét egy kritikával jöttem, ez a blog pedig nem más, mint a


Kinézet: Őszintén szólva, régóta ismerem ezt a blogot, de sosem sikerült magam elhatározni, hogy elkezdjem olvasni. Talán az első design volt, ami nekem anno nagyon tetszett, ez most nem annyira. A fejlécen jobban kilehetett volna emelni Harryt, nagyon eltűnik a képben. A fejlécen lévő textúrák nekem nagyon semmit mondóak, valamint a laza, kalapos Styleshoz egyáltalán nem megy pl. az a szép csillár. A szürke színt ÉN nagyon nem szeretem, unalmas és nyomasztó érzésem lesz tőle, így ha ránézek a blogra, kicsit elveszi a kedvem az olvasástól. (de ez tényleg ember függő) Nekem a betűk kicsit nagyok, bár inkább legyen nagy, mint kicsi. A moduloknál csak az a problémám, hogy van egy külön tumblr és egy csoport modul, mikor mind a kettő meg van már máshol is jelenítve. (és nekem a képeket se tölti be, amik ott vannak). Egyébként jó ötlet a külön tumblr, jók az idézetek amiket kitettél rá. Ja meg még annyi, hogy a profil modul szerintem teljesen felesleges, mivel profilképed nincs, se egy kis leírás rólad, így igazából értelmét vesztette a modul, mert a fejlécen is fel van tüntetve a neved. Más ellenvetésem nincs, szóval nézzük is meg mélyebben ezt a blogot.

Kreativitás: Ahogy elolvastam a fülszöveget és megnéztem a trailert, egy sima romantikus történet jött le, ahol eleinte utálják egymást, majd egymásba szeretnek. Annyi blog/film/könyv van ugyanilyen főszállal, hogy folyót lehetne rekeszteni vele, de persze ezen a cselekményen belül is lehet kreatívnak lenni (pl. Csúf igazság - film) Őszintén, kreativitás téren kicsit többet vártam volna tőled el, ismerve a Whore Modelt. Valamint nagyon rövidek a részek. Tessék meghosszabbítani őket!

Fogalmazás+Helyesírás: Na, itt még mindig vannak problémák. Szóismétlések tömkelege, értelmetlen, furcsán megfogalmazott mondatok. Példának: "gyönyörű, rekedtesen mély hangja csendül fel, amire kiráz a hideg" - ezt így nem használjuk, az amire helyett én amitől-t írnék.
"Arcom azonnal vált át pirosra, s fordulok el onnan" - helyesen: átvált.
Valamint voltak logikai hibák is:
"Nemlegesen megráztam fejem, amire egy nem észrevehetőt sóhajtott" - ha nem észrevehető, hogy vette észre Bell?
Rengeteg, és rengeteg ilyen volt, sőt nem csak ilyenek. Sok helyen felkiáltójel helyett pontot írtál, és a Göndör becenevet annyiszor használtad, hogy kicsit kiborító is volt. Ezen kívül, úgy ugrálsz az idők között, hogy nem lehet követni.

Tanács: Olvass sokat, mivel azzal lehet a helyesírást gyakorolni és a kifejezeséket betanulni! Ezt nem tudtam hova írjam, így ide írom, hogy a fejezetek elején tüntesd fel, hogy épp melyik szereplő szemszögéből figyeljük az eseményeket! További jó írást és fejlődést!
xx, Marlenkamaci



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése