2015. február 7., szombat

10.000 megketintés - Köszönjük! | #esős/erdős/szomorú/semleges GIF *MM*

Kedves olvasóink, gondoltuk egy posztba foglaljuk, hogy elérkeztünk egy új mérföldkőhöz, ami nem más, mint a TÍZEZER megtekintés! (igazából már a tizenegyezer is megvan, de csak most volt időm ezt megírni)
Igazából álmodni sem mertem a 10.000-ről, mivel ahogy ismertem magam, gondoltam ez a blog is egy hónap múlva zár, DE nem így alakult, aminek nagyon örülök!
Megismertem rengeteg kedves, illetve nem kedves embert a blognak köszönhetően, valamint, rengeteg fejlődtem, ha fejlécszerkesztésről van szó. Szóval, tényleg nagyon köszönöm!
A rendelések ezután is ugyanúgy folytatódnak, bár megpróbálunk több időt hagyni az oldalra.
Hm, mit mondhatnék még, ja igen, imádunk titeket, ha bármi kérdésetek van nyugodtan szóljatok, mi rendelkezésetekre állunk, elvégre ez az oldal lényege! ^^
Na de, hogy érdekeljen is valakit ez a poszt, ezért hoztam pár gifet!
(A GIFEKÉRT KATT  A TOVÁBBI BEJEGYZÉSEKRE!)


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése