2015. augusztus 13., csütörtök

ELÉG!!!! + elkészült design

Komolyan mondom néha nem értelek titeket! Persze, itt is hatalmas tiszteletet érdemel a kivétel, de ezen kívül lehetséges, hogy jó néhány ember magára fog ismerni.
Drága kicsi unikornisaim....Ott a bal oldalon NEM véletlenül van ott az aktivitás modul, rajta, hogy kinek mennyi a kerete. VEGYÉTEK FIGYELEMBE, KÖNYÖRGÖM!
Már nem az első e-mail kapom, hogy a design oldalon láttátok a munkáim, és szeretnétek rendelni. Igen, köszönöm, iszonyatosan hálás vagyok, hogy engem választotok, és hogy ekkora bizalmat fektettek belém, hogy rám bízzátok az oldalatok kinézetét, DE! Ha tele vagyok, akkor tele vagyok. És hiába hozom folyamatosan az elkészült designokat, egyszerűen sosincs szabad helyem, mert néhányan nem veszitek ezt figyelemben. 
Csinálhatnám, hogy nem veszem figyelembe az ilyenkor érkező megrendeléseket, de akkor megy a hiszti, hogy miért nem írok, mikor lesz már kész a rendelés, mikor én még nem is reagáltam rá. Én türelmes ember vagyok szíveim, de egyszer mindenkinél betelik az a bizonyos rózsaszín csillogós limonádéval teli pohár. És akkor Szofiból majd kibújik a gonoszka. Én ezt nem szeretném, és gondolom ti se.
Nem akartam bántó lenni, csupán felnyitni néhány embernek a szemét. Szóval ha nem írok vissza a nekem szánt e-mailetekre, akkor az e miatt lesz. 
Ám attól szeretlek, imádlak titeket, és mindenkit puszilok! 
1.


2.

3.

4.

5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése