2015. augusztus 18., kedd

Egy új kritizátor!

Ahoy!

 #HűDeMenciVoltam

Először is szeretnék mindenkit üdvözölni. A blognak lett egy szókimondó, mesés és szerény kritikusa. (Óóó, te aztán szerény vagy!) Charlotte R. Congrand a blogger nevem, de nehogy letörjön az ujjatok miközben leírjátok, ezért nyugodtan hívjatok simán Charlotte-nak. (- Mama, ha letörik az ujjuk ki fog tőled kritikát rendelni? - Nem tudom kislányom, nem tudom...) A blogolásba már régebben belekezdtem, de a kritika írást csak egy éve kezdtem el. (Ha-ha! És a kritikáid mióta felvállalhatóak és mióta tükrözik a személyiségedet?) Hát, körülbelül fél éve. Na? Most örülsz teeee?! Mivel befejeztem a magammal társalgást elmondom, hogy én milyen szempontokat veszek figyelembe egy kritika megírássásánál:
- Kinézet. (Design, Fejléc, Modulok.)
- Történet. (Alapsztori, Fülszöveg.)
- A két főszereplő.
- Helyesírás, fogalmazás. (Példa az első fejezetből.)
Mindig igyekszem úgy megírni a kritikáimat, hogy minimum ezer szóból álljon. Továbbá... Ha a blogod túl sok részből áll, akár már több évadja is van, akkor csak az első pár részt és az utolsó részeket olvasom el! Ha több évadja van a blogodnak, akkor az évadokat külön fogom elemezni, és évadonként olvasom el az első és az utolsó pár részt! Remélem érthetően fogalmaztam meg. ( - De Charlotte. Te mindig érthető vagy! - Oh, köszönöm. Nagyon kedves vagy Charlotte.) Már megint az a magammal beszélgetés... Kezdhettek hozzászokni! ;) Ha szeretnétek rendelni tőlem, akkor ezt ezen az email címen tudjátok megtenni: charlottee888@gmail.com
Úgyhogy, ha valaki kritikát szeretne rendelni egész nyugodtan fordulhat hozzám! Főleg ha egy olyan embertől akar olvasni, aki egy szőrösszívű kritikus és kis cuki vattapamacs is egyben.

Charlotte R. Congrand voltam, de ezt már tudjátok.
(- Nem... Mi csak azt tudjuk, hogy simán Charlotténak kell hívnunk. 
- Mondhatok valamit?
- Persze! *O* 
- Kussolj!)


Charlotte,
a fő Vattapamacs



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése