2014. szeptember 19., péntek

Kritika #7 *MM*

Szent Hedvig Gimnázium

Kinézet: Ez nem tudom, hogy megy nálam, de egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy tetszik a fejléc vagy sem. Azt hiszem semleges.
NA ERRE VISZONT FIGYELJ! A fejezeteket gondolom word-ben írod, ami szép és jó, csak ugye mikor szerkesztesz egy részt, nem véletlenül van előnézet gomb is. Nem az összesnél, de egy párnál fehér háttér van a szöveg mögött, ami engem kikészít. ._.
Sajnálom, nem tehetek róla.
A fehér hátteret ezzel a gomb megnyomásával tudod eltűnteni 
(Valamint minden más formázást, amit a szöveggel tettél):
(csak a kijelölt szövegre vonatkozik)
A kékes design nem igazán megy a fejléchez, valamelyikkel kezdj valamit!
Uhm...hol a fejezetek menü? Mármint, amikor a 30. fejezet jön ki, akkor valaki lapozni fog annyit vissza? Szerintem nem.
5/3


Történet: Ahhoz képest, hogy ihletett, eléggé hasonlít a Szent Johanna Gimi-re. Eléggé sablonos.
Rendben, hogy valós történet, de hát nem tudom, általában akkor írnak igaz történetről, mikor az valamitől EGYEDI, HÉTKÖZNAPITÓL ELTÉRŐ. Nos, ez nem éppen az.
Hmm...asszem nincs más.
5/1


Fogalmazás+Helyesírás: Na itt a baj! szóismétlés, igekötők, hiányoznak a leírások.
Az oké, hogy van szereplők bejegyzés, de attól leírhatnád, hogy hogy néznek ki, mert én speciál leszarom ezeket a képeket amiket be ctrl+v-zel. A könyveket/regényeket/blogokat, arra találták ki, hogy TE képzelj el MINDENT ami az olvasnivalóban van. Az, hogy kiraksz 15 képet és odaírsz alá egy nevet én nem leszek okosabb vele. Sajnálom, de szörnyen utálom ezeket.
VISZONT, annak kifejezetten örülök, hogy tényleg van Hedvig nevezetű szent és nem csak odaírtál egy random nevet. (Legalábbis merem remélni) Ettől függetlenül viszont sablonos a neve, ezen a blogon kívül még cirka ötszáz blog van aminek benne van a "szent" és a "gimi" szavak.
Az elején egyszer elsütötted, hogy "és ott volt Ő" vagy valami ilyesmi, ami oké mert fő a titokzatosság, de amikor már huszadjára írtad, hogy Ő, akkor már kérdezhetem azt, hogy ki is az az
Ő, nem de? 
Meg 1. fejezetben. "Helyet foglaltam Kata mellett, majd Sophie-hoz mentem."
Először is, ki a jó isten az a Kata? Másodszor, hogy történt ez meg, leült mellé egy másodpercre és tovább ment? Lényeges volt egyáltalán az eleje a mondatnak?
Na mindegy, a blogod olvasása közben rengeteg ilyesmivel találkoztam, és hát mint mondjak, egy jó blogra nem igen szokott jellemző lenni.
5/2


Összegzés: Olvass rengeteg könyvet még, légy nyitottabb más könyvek felé is! :)
15/6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése