2014. szeptember 14., vasárnap

Díjat kaptunk emberek!

Kedves olvasók!
Ma megkaptuk életünk első díját, amit rettenetesen köszönünk a
 Lovely blog design-nak (Felicity-nek).


Szabályok

1.Rakd ki kitől kaptad 
2.Írj magadról 5 dolgot 
3.Válaszolj 5 kérdésre 
4.Tegyél fel újabb 5 kérdést 
5.Küld el 5 embernek ( Feliratkozni nem muszáj, csak ha te is akarsz)

_________________________________________________________________________________

2.

(Mivel többen vagyunk, így azt gondoltam jónak, ha mindenki ír 5 dolgot magáról!:)

Marlenkamaci

1. Hét éve lovagolok ^-^
2. I-M-Á-D-O-K képet szerkeszteni.
3. Azt hiszem telefonfüggő vagyok :D
4. Directioner és 5SOS fan vagyok \(^3^)/
5.Nagyon szeretek fotózni és sokan elismerték már az eddigi munkáimat :)

Nirvana

1. Az alkonyat utolsó részét nézem.
2. Tetszik egy srác az osztályból. 
3. Alcatel one touch telefonom van. 
4. Festetve van a hajam.
5. Zsibbad a kezem. xd

Evelyn

1. Directioner és Vampette vagyok.
2. Imádom a kutyákat.
3. Most megyek 9-be.
4. Tornatanár lesz az osztályfőnököm.
5. Tornából egy nagy 0 vagyok.

_________________________________________________________________________________

3.


Marlenkamaci



Mit tennél, ha csodaországban ragadnál?
Valószínűleg gyönyörködnék a tájban és felfedezném a környezetem. :)

Milyen az a tündérmese, amiben te vagy a herceg/hercegnő? 
Hát elég furi lehet, ha magamból indulok ki. Valószínűleg tele lenne unikornisokkal meg egyéb csodálatos lényekkel és az "emberek" krumplik lennének. :"DD

Mit csinálnál, ha egy vámpírokkal teli kastélyban ébrednél (olyanokkal, akik jól néznek ki :"D)
Hűha. Valószínűleg sokkot kapnék, elkezdenék sírni és elszökni a kastélyból :D
Kivéve, ha megjelenne egy fürtös hajú, smaragdzöld szemű vámpír, akkor annak a nyakába ugranék és boldogan élnénk, amíg meg nem halunk. :"D

Voltál depressziós? Miért? (megtetszett ez a kérdés...)
Mint mindenkinek nekem is voltak hullámvölgyek, de nem hinném, hogy az depressziónak számít...Talán azt az időszakot sorolhatnám oda, amikor elég csúnyán összevesztem a legjobb barátnőmmel és mindenki az ő oldalára állt...minden órára sírva mentem be és otthon is állandóan sírtam...persze később mindenki "megértett"...:D Azóta nem nagyon bízok meg senkiben, mert volt egy két lány, akivel szintén nagyon jóban voltam, de ők csak beleszóltak a MI dolgunkba, mikor nekik nem osztottak lapot és aztán mikor előttük sírtam halálra magam, meg se próbáltak bocsánatot kérni...Nem tudom mi a gerinctelenség, ha nem ez. :D
Több ilyesmi volt, de nem szeretném részletezni. :)

Mi a véleményed az anorexiás emberekről?
Nem tudom, kellene lennie róluk véleményem? ><


Nirvana



Mit tennél, ha csodaországban ragadnál?
Keresnék egy boszorkányt, akit megkérnék hogy változtasson gyönyörűvé.

Milyen az a tündérmese, amiben te vagy a herceg/hercegnő? 
Hááát nem is tudom én csodásnak képzelem el de biztos nem lenne az.

Mit csinálnál, ha egy vámpírokkal teli kastélyban ébrednél (olyanokkal, akik jól néznek ki :"D)
Megszexuálnám az összes vámpírt. xd

Voltál depressziós? Miért? (megtetszett ez a kérdés...)
Voltam, nem szeretném elmondani. :(

Mi a véleményed az anorexiás emberekről?
Nekem semmi bajom nincs velük.

Evelyn

Mit tennél, ha csodaországban ragadnál? 
Meglovagolnék egy szárnyas unikornis, ami amikor repül csillámokat szór :))

Milyen az a tündérmese, amiben te vagy a herceg/hercegnő? 
Hát elég szar mese lehet, ha én vagyok a hercegnő. Amúgy meg unalmas, mert nem lenne hogy találkozzam a hercegemmel, mert nem mozdulnék ki a kastélyból, hanem gépeznék. 

Mit csinálnál, ha egy vámpírokkal teli kastélyban ébrednél (olyanokkal, akik jól néznek ki :"D) 
Nem tudom, valószínűleg meghalnék, mert kiszívnák a vérem(hiába néznek ki jól, ők úgy is vért isznak).

Voltál depressziós? Miért? (megtetszett ez a kérdés...)
Voltam. Legtöbbször -nem akarok csúfat mondani- apám miatt. 

Mi a véleményed az anorexiás emberekről?
Nem értem őket. Jól néznek ki, mégis éheztetik magukat. Én tényleg kövér vagyok, és mégse éheztetem magam, pedig megpróbáltam (csak hogy tisztázzam: nem azért vagyok kövér, mert sokat eszek, hanem a hülye gének miatt).

_________________________________________________________________________________

4.

1. Mennyire tartod magad egyedinek? Miért?/Milyen tulajdonságok alapján gondolod ezt?
2. Mit tartasz fontosnak egy blogon? (Lehet itt szó design blogról is)
3. Milyen típusú könyveket/blogokat szeretsz?
4. Mit mondanál a kezdő bloggerináknak?
5. Hiszel istenben? Miért igen, illetve nem?

_________________________________________________________________________________

5.

1.  Kawaii blog design
2. Artist Corner Design
3. Blogos cuccok
4. Igazából ennyi, mivel van aki már megkapta és neki nem akarom még egyszer elküldeni...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése