2014. július 21., hétfő

Zenék #1 *Nirvana

Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy ma elhozom nektek a kedvenc zenéimet.
Magamból indulok ki és mivel havonta van egy hét, mikor nem tudok mit kezdeni magammal és folyamatosan zenéket keresek így összegyűlt egy pár régi és új szám is. Na meg ne beszéljünk arról, hogy a blogoláshoz is rengeteg zene kell /nekem/ ami inspirálhat.
Remélem értékelni fogjátok őket. Hagyjatok nyomot magatok után.;) xx 


Will.I.Am - Örök kedvenc számomra. Mindig meglep az új számaival. Ezt a dalt, nem viccelek tíz perce találta de a kedvencem lett. Lehet csak azért mert csütörtökön lesz a születésnapom és ilyenkor minden ilyen szám megfog.


5 Seconds of Summer - A kedvenc fiúbandám. Egyszerűen lehengerlő az az energia ami belőlük árad. Fiatalok, tehetségesek, jó képűek, mi kell még? Ezt a számot hallottam tőlük először innen tudhatjátok, hogy nem vagyok régóta 5SOS Fam tagja. Nem tartozik ide, de fenomenális érzés mikor edzőteremben vagy és megszólal ez a szám és csak a te kedvedért mert jóban vagy a recepciós sráccal aki nagyon helyes.


Gyerekek sírtam mikor először hallottam. Hogy miért? Mert velem is megtörtént én voltam az a buta lány aki elengedett egy olyan fiút akit nem kellett volna. A szövege pont arra a helyzetre illik amit átéltem. Ezért lett az egyik kedvencem.
Igen most Luke Hemmingsről és Michael Cliffordról beszéltem. Bárcsak. *-*


Ariana és Zedd - Ha külön vesszük az emberkéket akkor Arianatól az egyik legjobb, de Zeddtől nem. Remélem valamennyire megértitek. Dinamikus szám.


Zedd - Tőle ez az örök kedvenc.
 (Most már nem írok regényeket alájuk)


Victoria Justice - Ez a lány zseniális színészként is nagy kedvenc.




Kat Graham - Igen ő a Vámpírnaplók Bonnie-ja. Picit picsás a stílusa de szerintem ezért szeretem.


Porcelain Black - Annyira tehetséges még sokra fogja vinni.


Bocsánat amiért fölöslegesen írogattam közben, igazából nem került be most az összes kedvencem. Majd egy másik posztban folytatom. Ide leginkább új kedvencek kerültek majd a következőbe rakok régebbiket. 

BTW.: Írhatnátok, hogy miről szóljon a következő poszt pl. vesézzünk ki egy sztárt, egy játékot, egy zenét, egy blogot, filmet, vagy akár verset. Igaz le vagyok maradva két kritikával és új blogba is kezdtem ami 5 Seconds of Summer Fan Fiction lesz a srácok rendőrök lesznek Sacival írjuk majd ketten. (Erről is hozok majd egy poszt.) 
So jó lenne ha jeleznétek, hogy olvassátok a többi posztunkat is.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése