2014. július 21., hétfő

Kritika #8 *Nirvana

Sziasztok! 
Egy új kritikával érkeztem. Becca-tól az írótól szeretnék bocsánatot kérni a késés miatt. 
Még egyszer ne haragudj.

My time will come soon
Kinézet: Kezedem a fejléccel, mikor először ránézetem nem tetszett, hogy Luke feje fölött van a felírat. Majd rájöttem, /nagy eszemmel/ hogy máshogy nem lenne jó. Luke ahogy felnéz a lányra nagyon édes mintha azt mondaná " wow ". Találó GIF.;)  Nekem nagyon, de nagyon tetszik a fejléced.
Háttér és a sablon színek teljes összhangban vannak. A sávszélességeken egy nagyon csöppet állítanék. Modulokból minden ott van aminek ott kell lenni, és jól helyezted el őket talán annyi, hogy én az összes oldal megjelenítést a Chat felé raknám.
5/5*

Történet: Nem mindennapi, legalább is számomra nem az a sablon sztori eddig. Néhány vessző hibát találtam. A fogalmazásodról annyi, hogy olvasd többször el mielőtt kirakod mert van néhány rész benne amit én kihagynék. Mutatok példát:

 " 06. rész - Tetszik "

Amit te írtál: " Azon kaptam magamat, hogy nem akartam elengedni Annabellát. Többiek csak minket néztek tátott szájjal és mutogatták, hogy engedjem el a lányt. Nehezen de valamiért nem akartam de mégis elengedtem akármennyire nem tetszett a gondolat. "

Ahogy én írnám: ( Az első mondat az oké.) A többiek csak tátott szájjal néztek, mutatták, hogy engedjem el. Nem akartam, de akármilyen nehezemre is esett elengedtem. Nem tetszett a gondolat, hogy nem tudom mikor zárhatom újra karjaim közé...

Igazából ezek nem nagy hibák, de az olvasónak szembetűnhet. Luke karaktere kifejezetten tetszik, így is szerelmes voltam a fiúba, de most ahogy olvastam még inkább oda vagyok érte. ;)
5/4

Mivel Trailert nem találtam jön az összegzés.

Összegzés: Van egy új feliratkozód. Nagyon szép munka csak olvasd át mielőtt kiteszed ez nagyon fontos. A jövőre nézve sok sikert, remélem nem soká hozod az új részt. :)
10/9*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése