2014. július 23., szerda

Kritika #4 *MM*

Helloka!
Ma hozok pár kritikát, szóval nem húzom az időt kezdem is!

Midnight death
Kinézet: Nekem annyira nem tetszik. Szerintem kérj meg valakit, hogy csinálja meg, mert nekem úgy összeségiben nem tetszik. ><
Mondjuk annak nagyon örülök, hogy bár fekete a háttért nem erős fehér színt használtál, hanem ilyen lazac féle színt. :)
5/3

Történet: Nem tudom csajszi, hogy láttad-e, de én már egy ideje fel vagyok iratkozva. xd
Őszintén először azt hittem valami sablon blog, de mikor olvasni kezdtem erős pofont kaptam (jó értelemben) Amúgy nem láttam még ehhez hasonló blogot, nagyon érdekes és váratlan! :D
5/5

Fogalmazás: Szerintem szépen fogalmazol, hibát nem igazán találtam.
Mást nem igazán tudok mondani :)
5/5

+Trailer: Már elnézést a kifejezésért...DE EZ VALAMI KIBASZOTT JÓ. Mondd meg Kincsőnek légyszíve, hogy nagyon jó munkát végzett. :"D Tényleg, minden nagyon jó benne.
5/6

+Könyvborító: Nekem egyáltalán nem tetszik. A legelső könyvborító egész jó volt, de mostani nem.
5/0

Összegzés+Tanács: Szeretem a blogot most is rendszeresen olvasni fogom. :) Elég rövid kritika, de szerintem akkor jelenti azt, hogy egy blog jó! :D
A design-on szerintem változtass. Esetleg kérhetsz tőlünk is :)
15/13+6


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése