2014. október 29., szerda

Bemutatkozom ~SS~

Nos, nem vagyok ilyen bemutatkozás téren a szavak embere, de lássuk miből is élünk.
Helló, Szofi vagyok, próbaidős tag az oldalon. Bár remélem utána nem ítélnek el. Hehe, bocsi, börtön humor. ^^"
Amit szerintem tudnotok kell rólam, nem sok. Tőlem, ha minden jól megy teljes designt/fejlécet, kritikát rendelhettek. A netes világban SzofiS. néven futok rendszerint. Akik ismernek, azokat külön puszilom, akik meg nem...nos azokat is. A kritikáknál igen csak szókimondó ember vagyok, csakúgy mint az életben is, szóval bocsi ha valakinek letörök egy kis darabot a lelkéből. Persze itt nem arra kell gondolni, hogy elhordom mindennek a munkáját, csupán a legapróbb hibát is felhozom.
Azt hiszem mindent elmondtam, ami pillanatnyilag az eszembe jutott. Valamint hoztam így kezdetnek nektek, pár saját kezűleg leradírozott png-t (meg is látszik), ami remélem hasznotokra válik majd. További minden jót! (:
/Képekhez katt a További bejegyzésre/




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése