2014. augusztus 25., hétfő

Kritika #9 *Nirvana

Black Rose
Drága Szerkesztő, mivel NEM MONDTAD, hogy melyik őt részt olvassam el ezért a bemutatkozótól számított őt részt vettem figyelembe.

Kinézet: A fejléc nem tetszik. Nincsenek jól kivágva a szereplők, a címet írhattad volna más színnel és szerintem túl sok minden rajta van. Rosszul vannak elhomályosítva a szereplők. 
Minél előbb csinálj/rendelj/kérj fejlécet, mert ez így nem okés. A modulok és a sávszélességek rendben vannak. Talán a Chatet feljebb raknám, de így is megfelel. A modul színek is teljesen jó. 
 5/2

Történet: Szépen fogalmazol, már a bemutatkozó megfogott. Nem tűnik sablon sztorinak. Helyesírási hibát nem találtam. A párbeszédek és a leírások megfelelő arányban vannak. A részek jó hosszúak, remélem így is marad. Tetszik Kathleen karaktere, nagyon jól összehoztad.  Nekem úgy tűnik sok időt fordítottál a megismerésére, tényleg olyan mintha ő is élő lenne. Nem úgy viselkedik mint az ilyen blogokban a lányok úgy értem nem Rambózik, nem akar olyan lenni mint akikek valami emberfeletti ereje van. 
5/5

+Trailer: Egyszerű és nagyszerű, szöveg nélkül is teljesen meg lehet érteni amit kiakartál hozni belőle. Maximális pontot adok rá.;)
5/5*

Összegzés: Szerintem csinálj egy design átalakítást, mert nagyon nem vagyok kibékülve a fejléceddel. Szerintem az írásod az nagyon ott van a helyén. Csak így tovább! Van még egy rendszeres olvasód.;)
10/7 + 5*



1 megjegyzés: