2015. március 10., kedd

Kritika: Vágyak és Valóság


Kinézet:


Amint megláttam rögtön tudtam, hogy ez nem az én világom, de fogd ezt a gothságomra, nem a te hibád. A fejlécen lévő nő kicsit nagyon torz lett, ez miatt pedig az egész csúnyává válik, pedig alapvetően azt mondanám rá, hogy annyira nem lett rossz. Talán még annyit tudnék belekötni, hogy a szereplők sokkal jobban mutatnának, ha a széleik  ennyire nem lennének elhalványítva. Összességében nincs túl nagyon bajom a blogod külsejével, a modulok közül talán az információkat a Chat felé tenném és a hátterén kicsit halványítanék, mert egy idő után idegesítő, de ennyi. A fejlécet javítsd ki!

Tartalom:


Amint elkezdtem olvasni már biztos voltam abban, hogy az a világ, amiben te élsz, amiben alkotod a történeteidet szöges ellentéte az enyémnek. Elég érdekesen írsz, a fülszövegedben is találtam már szóismétlést és nagyon-nagyon rövid mondatokat amikre figyelj oda, mert hihetetlen zavaróak. Próbálj meg összetett mondatokban fogalmazni, ha pedig küzdesz a szóismétlésekkel, akkor az interneten megtalálod a szinonimaszótárat. Hidd el, hogy nem ciki használni, néha még én is szoktam, sokkal jobb, mintha ugyan azt a szót használnám örökké, egy idő után unalmassá is válna. Próbálj kicsivel több leírást használni, főleg a helyszíneknél, írd le, hogy hogyan néz ki az iskola, a tanterem, az udvar, a főszereplő szobája, minden, ahol csak megfordul.
Ami nagyon zavart, hogy nem írtad le a prológusban, sőt, utána sem, hogy voltaképp Christennek mi a baja Mirandával. A másik dolog pedig, hogy egy egy normális tanár nem ad egyetlen diák véleményére, főleg akkor, ha úgy szólal meg, olyan flegmán és nagyképűen, mint a gyűlölködő.
Amit mindenki elmond nagyon sokszor és már közhelynek számít, de akkor is le kell írnom: olvass sokat, nagyon sokat! Azért is ajánlom inkább a könyveket mint a blogokat, mert azok közül a legtöbbször (jó esetben) az ember olyanokkal találkozik, amiket az írója jól írt meg. Nem mondom, hogy a blogok között nem lehet találni jó írót, dehogynem! Itt is vannak kiemelkedő tehetségek, de a kiadók nemigazán szoktak kiadni olyan könyveket, amik rosszul vannak megírva. Nekem a kedvenc írónőm Lara Adrian, ha szereted a pikáns fantasy, vámpíros-gyilkolós történeteket bátran ajánlom őt neked.

Beut Lora

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, örülök, hogy leírtad a véleményt. :)

    ~ Nina - társszerkesztő ☆

    VálaszTörlés