2015. március 1., vasárnap

Kritika: Settelement

A blog linkje


Kinézet:


Nagyon szép, nekem személy szerint tetszik, bár annyit mégis kiemelnék, hogy néhol a bejegyzések vagy a modulok címe nem túl jól látható, de egy hasonló arany színezéssel, mint ami a fejléceden is van gyönyörűen mutatna. Hiába szép a moduljaid betűtípusa, egybefolyik és nehezen olvasható, ezt a helyedben megváltoztatnám egy kevésbé díszesre, esetleg még a bejegyzések szövegének betűméretét állítanám egy kicsit nagyobbra ,nekem egybefolyik az egész. 


Tartalom:


Már egyszer találkoztam a blogoddal, a fülszöveg alapján megtetszett a történet, ám mégsem vettem rá magamat, hogy beleolvassak, ne haragudj, a trailered nem igazán fogott meg. Most, hogy mégis beleolvastam rájöttem, hogy gyönyörűen fogalmazol, ám ami egy picit zavart, hogy "húzod az embert." Az első bekezdésben már megemlítesz olyan dolgokat, amiket csak néggyel odébb magyarázol el, addig az ember pedig izgul, hogy na vajon mi is fog történni/mi történt. Valkai pont ezt kedveli, én nem igazán, hiszen ha egy történet tetszik ilyenek nélkül is végigolvasom az egészet, de kiknek pap, kinek papné.
A prológusban kicsit furcsa volt, hogy rögtön megmozgatja a gróf fantáziáját a lány, kicsit életszerűtlennek éreztem, főleg a levél után, bár miután gondolkoztam egy kicsit a fejezet végén arra jutottam, hogy talán mégis létezhet ilyen. Őszintén szólva, ha odaköltözhetnék egy luxusházba egy grófhoz 3 hónapra úgy, hogy közben nem nyúl hozzám szinte rohannék, hiszen kinek adatik még meg egy ilyen alkalom?
Találtam néhol vesszőhibákat, szóismétléseket, bár magaménak érzem a helyzetet, nekem is mindig megszólják, hogy "bezzeg a vesszőket nem vagy képes jó helyre pakolni". Na jó, nem pont így, így esetleg a nagymamám mondanám, mikor lektorál.
Ne haragudj, nem olvastam végig az összes fejezetet, viszont összességében jó benyomást keltett a blogod, csak így tovább, lehet, hogy később még elolvasom!

Beut Lora

2 megjegyzés: