2014. augusztus 28., csütörtök

Kritika #6 *MM*

Tanárszerelem ()

Kinézet: Azt hiszem nincs mit mondanom, Khyira, mint mindig remek munkát végzett! :D
Na jó talán annyit, hogy hiányoltam a fejezetek menüt. Oké, hogy még nincs sok rész, de azt hiszem erre szükség van. Valamint a bejegyzések címei mellé valami kis feltüntetés, hogy hanyadik rész, fejezet, akármi. Mert én például, ha belekezdek egy blogba, idegrohamot kapok, ha nem tudom hány szaros oldalt kell visszalapoznom. Szóval érted. :D
5/4

Történet: A címet elolvasva kissé sablonosnak találtam a blogot, de belekezdve a történetbe, kaptam egy adag meglepődést, mert arra számítottam, hogy meglátja a tanárt és akkor hú de szexi meg ilyesmi, de nem! Váratlan kis kezdés, ami mosolyt csal az emberre.
5/5

Fogalmazás: Nekem bejön, helyesírási hiba nem volt. Tetszik, hogy nem komoly, hanem ilyen humoros, könnyed hangvételű. Nem túl részletes, nem is túl egyszerű, tökéletes!
5/5

Összegzés+Tanács: Tetszik a blog, csak így tovább, fejezetek menüt, pedig csinálj szerintem!
15/14


1 megjegyzés:

  1. Hali!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikátokat, és hogy foglalkoztatok a blogommal! A menüt pedig ki fogom egészíteni, ezt elismerem, hogy mindenképp fontos. Már régebben is gondoltam rág, de eddig nem jött össze :)
    Lionella

    VálaszTörlés