2014. július 19., szombat

Kritika #3 *MM*

Helló!
Remélem nem baj, ha neked én hozok kritikát! :)
Na, de akkor kezdjünk is neki!

Whore Modell

Kinézet: Nem tudom, hogy csak én vagyok-e így vele, de nincs annál zavaróbb szerintem, mint sötét alapon világos szöveget olvasni. Kigúvad a drága szemem, ami már amúgy is beteg lassan fél éve.
A fejléc tetszik, leszámítva azt, az apróságot, hogy szerintem az oldalát nem kellett befeketíteni, vagy hogy mondjam. Mert így fekete alapon, úgy néz ki, mintha az már a háttér lenne, de ott a tépés érted na...
Én nem hiányoltam semmiféle modult, de a menü és az fb csoport helyét a helyedben felcseréltem volna.
5/3

Történet: Nekem az ötlet nagyon tetszik! :D
Nem olvastam még ehhez hasonló történetet.
5/5

Fogalmazás: Helyesírási hibákat nem találtam, AZONBAN itt óriási nagy logikai hibák vannak.
Az elején azt mondja rossz fiús külsője van, de aztán, hogy minden nővel összefekszik?! Wat? (igen direkt írtam wat-ot)
A bad boy 1. íratlan szabálya, hogy gyorsabban cseréli a csajait, mint más a bugyiját.
Aztán van az a svédasztalos rész. Mi a fenét keres egy modell a svédasztaloknál kezdés előtt?
A szókincsed túl szűk, jobban megnyithatnál és kicsit részletesebben is írhatnál.
Ajánlom, hogy ne Harreh Styles legyen. ÉN(!!) nagyon-nagyon utálom, ha becézik Harryt. A Harold oké, mert az a teljes neve, a Harry pedig a becenév, amit használ. A Hazza-val még úgy vagyok, hogy oké, de ez a Harreh. Ettől kiráz a hideg.
5/2

+Trailer: A zene túl halk, lehetne hangosabb. Rakhattál volna pár effektet a GIF-ek közé. Más problémám nincs.
5/4

+Könyvborító: Szerintem túl piros, lehetett volna természetes színe, VALAMINT, ugye ez egy könyv borító. teljesen különbözik a fejlécektől. Valljuk be, te mikor látsz ilyesmi könyvborítót egy igazi könyvön? Soha. A könyvborítók ilyesmik. Ezek is blogokhoz készültek.
5/0


Összegzés:  Amit leírtam, leírtam. Nincs mit összegezni, csak a számokat.
15/9+4

Tanács: Ajánlok rengeteg-rengeteg könyvet olvasni, valamint kicsit beleolvadni az oldal szerkesztés világába. További jó írást és fejlődést! :)


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm!
    A tanácsokat meg próbálom megfogadni.
    Egyébként azóta új trailert készítettem.
    Itt a link:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wpq9giWDhJI
    Ps.:Sajnálom, de a név az marad. Nekem a Harreh már olyan, mintha az lenne a keresztneve.

    VálaszTörlés
  2. persze, ez az én izlésem, nem kell rajta változtatni :)

    VálaszTörlés